Для того щоб запустити свою першу рекламну кампанію вам необхідно поповнити свій баланс. Поповнити баланс у системі можна за допомогою банківської картки.
Щоб поповнити свій баланс перейдіть в Фінанси → Рух коштів. Створіть новий платіж. Вкажіть суму поповнення та натисніть «Оплатити». Після успішної оплати ви отримаєте повідомлення у вашому особистому кабінеті, а також на пошту, використану при реєстрації.
Звертаємо вашу увагу на те, що проводячи платіж, ви погоджуєтесь з нашими правилами, розміщеними за посиланням.
Для зручності користування рекламною системою ми створили кілька рівнів організації рекламних оголошень:
Відповідно, для того, щоб розмістити оголошення в рекламній системі, необхідно створити рекламну кампанію, створити групу оголошень, а в групі додавати щонайменше одне рекламне оголошення.
Щоб створити нову рекламну кампанію необхідно виконати такі действия:
Тепер Ви створили нову рекламну кампанію, в яку можна перейти, або повернутися до списку вже існуючих рекламних кампаній.
Щоб створити нову групу об’яв у рекламній кампанії, необхідно:
Тепер Ви створили нову групу, до якої можна перейти або повернутися до списку всіх груп рекламної кампанії.
Щоб створити нове оголошення потрібно:
Тепер Ви створили нове оголошення (оголошення), яке можна відредагувати, або повернутися до списку всіх об’яв у групі.
Для публікації оголошення в рекламній мережі необхідно підготувати такі матеріали:
Матеріали мають бути логічно пов’язані між собою та відображати суть товару чи послуги, яку побачить користувач, перейшовши за оголошенням.
Після того, як ви створили або відредагували існуюче оголошення, воно автоматично потрапляє на модерацію (виключенням є лише зміна ставки).
Модератор перевіряє відповідність оголошення всім необхідним вимогам.
Якщо всі вимоги дотримані, оголошення стане доступним для ротації рекламної системи.
Якщо ж в оголошенні є помилки – модератор відхиляє його із зазначенням причини (причин) відхилення, усунувши яку, оголошення буде направлено на повторну модерацію.
Ситуації в яких оголошення може бути відхилено:
Графік модерації:
utm-мітки це інструмент, який забезпечує надсилання додаткових відомостей про джерело переходу в систему аналітики.
Це дозволяє рекламодавцю краще розуміти, звідки до нього приходять потенційні клієнти, сегментувати їх та відсікати неефективні канали просування.
Види utm-міток:
Ви можете заповнювати значення як вручну, так і за допомогою динамічних змінних. У рекламній системі MediaImpact є такі змінні:
Приклад рекомендованої розмітки для посилань переходу в рекламній системі MediaImpact:
https://google.com?utm_source=mediaimpact&utm_medium=cpc&utm_term=(site_name)&utm_campaign=(campaign_id)&utm_content=(ad_id)
Динамічні змінні можна вказувати в “()” або “{}”. Приклади рекомендованої розмітки для посилань переходу в рекламній системі MediaImact з динамічними параметрами «{}»:
https://google.com?utm_source=mediaimpact&utm_medium=cpc&utm_term={site_name}&utm_campaign={campaign_id}&utm_content={ad_id}
У списку рекламних кампаній рекламодавцю доступні такі метрики:
У списку груп рекламної кампанії рекламодавцю доступні такі метрики:
У списку оголошень групи рекламодавцю доступні такі метрики:
Перше, що бачить рекламодавець, зайшовши до свого особистого кабінету, — це звіт щодо його рекламних кампаній, у якому зібрані основні показники за певний період, такі як: покази; кліки; конверсії; конверсії, %; CTR; vCTR; вартість кліка; CPM; вартість.
Також рекламодавець має можливість подивитися звіт по сайтах, на яких показуються оголошення всіх його рекламних кампаній.
Для цього необхідно натиснути на кнопку «Звіт по кампаніям» і вибрати зі списку, що випадає, — «По сайтам».
Тут зібрано основні показники за певний період, такі як: покази; кліки; CTR; vCTR; вартість кліка; вартість 1000 показів; вартість.
Перейшовши в рекламну кампанію, рекламодавець бачить звіт по всіх групах оголошень цієї кампанії, де зібрані основні показники за певний період, такі як: покази; кліки; CTR; vCTR; вартість кліка; CPM; вартість.
Тут рекламодавець також має можливість подивитися звіт показників усіх груп у кампанії по сайтам і днями.
Для цього необхідно натиснути на кнопку «Звіт по групах» і вибрати з списку, що випадає, — «По сайтам» або «По днях».
Перейшовши до групи оголошень, рекламодавець бачить звіт про всі оголошення в групі, в якому зібрані основні показники за певний період, такі як: ціна кліка, покази; кліки; CTR; vCTR; вартість кліка; CPM; вартість.
Можливість переглянути звіт про показники всіх оголошень в групі сайтів і щодня також є.
Для цього необхідно натиснути на кнопку «Звіт по оголошеннях» і вибрати з списку, що випадає, — «По сайтам» або «По днях».
На всіх рівнях є функціонал, який дозволяє вивантажити звіт у файл Excel або роздрукувати його на принтері — кнопки над таблицею показників, «Excel» і «Print», відповідно.
Одним із найефективніших інструментів для збільшення кількості конверсій є ремаркетинг.
Його особливість у тому, що він дозволяє ідентифікувати користувачів, які переходять до Вас на сторінку, а також визначити, чи вони цільову дію виконали, наприклад — оформили заявку чи ні. У випадку, якщо людина була на сторінці, але так і не зробила цільової дії – у Вас є можливість звернутися до неї ще раз, тобто повторно показати вашу рекламу.
Для його роботи потрібне встановлення ремаркетингового пікселя на сайт рекламодавця.
Існує два види ремаркетингу:
Якщо ви вирішили використовувати такий інструмент, як ремаркетинг, перше, що вам потрібно зробити, це повідомити про цей намір менеджеру і запросити у нього ремаркетинговий піксель.
Ремаркетинговий піксель – це частина коду, який потрібно встановити на веб-сайті рекламодавця.
Після того, як менеджер надасть вам піксель – встановіть його на сайт – скопіюйте та розмістіть його всередині тега body на сторінках вашого ресурсу.
Після встановлення повідомте менеджеру, щоб він міг перевірити правильність установки та завершити налаштування ремаркетингової кампанії.
Класичний ремаркетинг – це інструмент, який допоможе вам “наздоганяти” потенційних клієнтів і спонукати їх зробити замовлення або оформити передплату.
Наприклад, ви деякий час рекламуєте якийсь товар чи послугу і за цей час у вас на сайті були люди, які залишили товар у кошику, і не дооформили замовлення, або просто покинули сайт, переглянувши вашу пропозицію. Цілком можливо, що ці люди не виконали цільової дії через те, що в момент перегляду сторінки їх щось відвернуло.
Показавши їм вашу рекламу ще раз, є дуже великий шанс повернути таких користувачів, щоб завершити розпочате.
Для ідентифікації користувачів, які переходять до вас на сайт, потрібна установка ремаркетингового пікселя.
Етапи активації класичного ремаркетингу:
Цей інструмент аналізує який саме користувач цікавився конкретним товаром з усього вашого асортименту і, у разі невиконання ним цільової дії, «наздоганяє» потенційного клієнта тим же товаром (наприклад: користувач подивився намет для туризму, але замовлення не оформив, тоді наша система «запам’ятовує» цього користувача і при наступному заході на інші сайти ми ще раз покажемо йому цей же намет, спонукавши його придбати його).
Для активації динамічного ремаркетингу необхідно:
Нижче наведено технічні вимоги до xml файлу
СТРУКТУРА XML / YML КАТАЛОГА ДЛЯ ЕКСПОРТУ ТОВАРІВ
<yml_catalog date="2018-01-01 08:00">
<shop>
<name>Bestbay</name>
<company>Bestbay co.</company>
<url>http://bestbay.com.ua</url>
<currencies>
<currency id="UAH" rate="1"/>
<currency id="USD" rate="27"/>
</currencies>
<categories>
<category id="1">Мобильные устройства</category>
<category id="10" parentId="1">Телефоны</category>
<category id="101" parentId="10">Смартфоны</category>
<category id="102" parentId="10">Смарт часы</category>
</categories>
<offers>
...
</offers>
</shop>
</yml_catalog>
name | коротка назва магазину, не більше 20 символів | обов’язково |
company | повна назва магазину або компанії, що володіє магазином | обов’язково |
url | url адреса головної сторінки магазину | обов’язково |
currencies | курс валют магазину | обов’язково |
categories | список товарних категорій магазину | обов’язково |
offers | список товарів магазину | обов’язково |
Кожен товар xml/yml каталогу представлений у вигляді елемента <offers>. Нижче наведено приклад окремого елемента
<offer id="1" available="true" bid="1,40" >
<url>http://bestbay.com.ua/product_name</url>
<price>250</price>
<oldprice>350</oldprice>
<currencyId>UAH</currencyId>
<categoryId>102</categoryId>
<picture>http://best.seller.ru/img/model_12345.jpg</picture>
<store>true</store>
<pickup>false</pickup>
<delivery>true</delivery>
<vendor>Brand</vendor>
<name>Мороженица Brand 3811</name>>
<description>
<![CDATA[
<h3>Мороженица Brand 3811</h3>
<p>Это прибор, который придётся по вкусу всем любителям десертов и сладостей, ведь с его помощью вы сможете делать вкусное домашнее мороженое из натуральных ингредиентов.</p>
]]>
</description>
<param name="Цвет">белый</param>
<manufacturer_warranty>true</manufacturer_warranty>
<country_of_origin>Китай</country_of_origin>
<barcode>0123456789379</barcode>
<rec>789,120</rec>
</offer>
offer | Картка товару | обов’язково |
offer id | Ідентифікатор товару | обов’язково |
offer available | Наявність товару. true – товар є в наявності / false – товар відсутній. При значенні false товар не показуватиметься користувачеві | обов’язково |
url | url сторінки товару на сайті. Допускаються кириличні посилання | обов’язково |
picture | url зображення товару | обов’язково |
price | Поточна ціна товару | обов’язково |
currencyid | Валюта, в якій вказано ціну товару | обов’язково |
categoryid | Ідентифікатор товарної категорії, до якої належить цей товар | обов’язково |
name | Повна назва товару | обов’язково |
description | Повний опис товару. Довжина тексту не повинна перевищувати 100 символів (перевищення ігноруватиметься) В описі заборонено: використовувати слова знижка, розпродаж, дешевий, подарунок (крім подарункових категорій), безкоштовно, акція, спеціальна ціна », «Новинка», «New», «Аналог», «Замовлення», «Хіт», вказувати номери телефонів, адреси електронної пошти, поштові адреси, номери ICQ, логіни месенджерів, будь-які URL-посилання. У форматі YML допустимо використовувати xhtml-теги за умови, що вони укладені в блок CDATA у форматі | обов’язково |
oldprice | Стара ціна товару. В окремих випадках, при заповненій старій ціні, оголошення міститиме дві ціни та презентуватиме товар зі знижкою | не обов’язково |
На всіх рівнях взаємодії з особистим кабінетом (рівень кампанії, групи, оголошення) в інтерфейсі є багатофункціональна кнопка «Змінити». Вона працює разом із чекбоксом (галочками) у таблиці показників.
Тут у вас є можливість вибрати необхідне оголошення (або оголошення) та, застосувавши кнопку «Змінити», включити або зупинити його, змінити посилання, змінити ціну, скопіювати його або вставити заздалегідь скопійовані оголошення до цієї групи.
Для реклами продукції інтернет-магазинів у вас є можливість створити xml-кампанію з автоматичним розвантаженням всього асортименту товарів.
Таким чином, ви не втратите багато часу, створюючи оголошення вручну і надалі їх редагуючи, оскільки всі зміни асортименту в xml-файлі Вашого магазину будуть автоматично застосовуватися і до рекламної кампанії.
Найкращий спосіб знайти цільову аудиторію з усіх мешканців інтернету — розуміти, хто ж чим цікавиться. Для оптимізації ваших витрат ми розподілили наш трафік за інтересами.
Таким чином, в особистому кабінеті ви маєте можливість налаштувати показ реклами тільки на людей, які цікавляться вашим товаром або послугою. Це дозволить підняти кампанію у видачі та заощадити ваші кошти.
Для того, щоб активувати цей функціонал, необхідно в налаштуваннях групи знайти поле «Аудиторний націлення» та відзначити в ньому галочками необхідні аудиторії.
Після цього зберегти зміни.
Ми надаємо можливість нашим клієнтам інтегрувати зовнішні програми з рекламною системою MediaImpact за допомогою API.
Для роботи з API вам знадобиться:
Всю цю інформацію ви можете отримати у вашого менеджера або звернувшись до служби підтримки.
Функціонал API MediaImpact дозволяє використовувати набір команд GET, за допомогою яких можна отримати такі дані:
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/clients/client_id?token=API_key
відповідь:
параметр | вміст |
id | id клієнта |
wallet | масив значень |
wallet[balance] | поточний баланс |
wallet[credit] | кредитний ліміт |
wallet[income] | сума поповнень за весь період співробітництва |
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/campaigns?token=API_key
відповідь:
параметр | вміст |
id | id рекламної кампанії/й |
name | назва рекламної кампанії/й |
status | поточний статус: active – активна | manual_stopped – призупинено вручну | ended – завершено | stopped_by_day_limit – призупинено – досягнуто добового ліміту | stopped_by_out_of_money – призупинено – закінчилися кошти на балансі | not_active – неактивно | process – в обробці | closed – закрито | reject – відхилено | on_moderation – на модерації |
statistic | масив значень |
statistic[views] | кількість переглядів |
statistic[clicks] | кількість переходів |
statistic[wages] | витрата |
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/campaigns/campaigns_id?token=API_key
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/campaigns/campaigns_id/ads?token=API_key
(при додаванні /ads можна отримати окрему статистику щодо шкірного оголошення в кампанії)
відповідь:
параметр | вміст |
id | id рекламної кампанії |
name | назва рекламної кампанії |
status | поточний статус: active – активна | manual_stopped – припинено вручну | ended – завершено | stopped_by_day_limit – припинено – досягнуто добового ліміту | stopped_by_out_of_money – припинено – закінчилися кошти на балансі | not_active – неактивно | process – в обробці closed – закрито | reject – відхилено | on_moderation – на модерації |
statistic | масив значень |
statistic[views] | кількість переглядів |
statistic[clicks] | кількість переходів |
statistic[wages] | витрата |
groups[] | масив значень (групи кампанії) |
groups[][id] | id групи/груп |
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/groups/groups_id?token=API_key
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/groups/groups_id/ads?token=API_key
(при додаванні /ads можна отримати окрему статистику щодо кожного оголошення у групі)
відповідь:
параметр | вміст |
id | id рекламної групи |
name | назва рекламної групи |
status | поточний статус: active – активна | manual_stopped – призупинено вручну | ended – завершено | stopped_by_day_limit – призупинено – досягнуто добового ліміту | stopped_by_out_of_money – призупинено – закінчилися кошти на балансі | not_active – неактивно | process – в обробці | closed – закрито | reject – відхилено | on_moderation – на модерації |
statistic | масив значень |
statistic[views] | кількість переглядів |
statistic[clicks] | кількість переходів |
statistic[wages] | витрата |
ads[] | масив значень (оголошення групи) |
ads[][id] | id оголошення / оголошень |
запит: http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/ads/ads_id?token=API_key
відповідь:
параметр | вміст |
id | id рекламного оголошення |
name | назва рекламного оголошення |
status | поточний статус: active – активна | manual_stopped – призупинено вручну | ended – завершено | stopped_by_day_limit – призупинено – досягнуто добового ліміту | stopped_by_out_of_money – призупинено – закінчилися кошти на балансі | not_active – неактивно | process – в обробці | closed – закрито | reject – відхилено | on_moderation – на модерації |
statistic | масив значень |
statistic[views] | кількість переглядів |
statistic[clicks] | кількість переходів |
statistic[wages] | витрата |
Усі запити, крім запиту балансу, підтримують параметри роботи з датами і періодами.
Робота із заданими періодами
параметр | вміст |
dateInterval | default — за промовчанням встановлено інтервал за останні 90 днів | interval – при виборі очікується передача ще параметрів двох дат startDate/endDate у форматі рррр-мм-дд | thisWeek – поточний тиждень | lastWeek – минулий тиждень | thisMonth – поточний місяць | lastMonth – минулий місяць | LastSeven — останні 7 днів | today – сьогодні | yesterday – вчора | last30Days — останні 30 днів |
Приклад використання: статистика кампанії поточного тижня
http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/campaigns/campaigns_id?token=API_key&dateInterval=thisWeek
Работа с произвольными периодами
параметр | значення |
interval | очікується передача ще двох параметрів startDate/endDate |
startDate | дата старту вибірки у форматі РРРР-ММ-ДД |
endDate | дата закінчення вибірки в форматі РРРР-ММ-ДД |
Приклад використання: статистика кампанії з 1 червня 2019 року до 7 червня 2019 року
http://panel.mediaimpact.com.ua/api/v1/campaigns/campaigns_id?token=API_key&dateInterval=interval&startDate=2019-06-01&endDate=2019-06-07
код статусу | опис |
200 | успішна відповідь |
403 | користувач не розпізнаний |
400 | запит не вірний |
404 | відсутня реклама |